onsdag den 29. august 2007

Skal min 23 blog "overleve" ?

Jeg læste i blog, der kommenterede 23 ting projektet, at det var spændende om de mange blogs kom til at leve videre.
Det tror jeg ikke de gør, men det gør formodentlig en række andre blogs som er oprettet af deltagerne i 23 ting.
Min 23 ting blog har i høj grad været en øvelsesblog, og det tror jeg at det har været for mange andre.
For mig har 23 ting ikke kun handlet om at prøve nye teknologier, 23 ting har også handlet om at flytte sig mentalt, og 23 ting har givet organisationen et løft og en ny styrke. det har givet med et fortærsket ord "sammenhængskraft" i organisationen.

Så 23 ting handler om teknologi , men det handler også om meget andet

1 kommentar:

Thor Dekov Buur sagde ...

Kære Inger

Den skal da leve videre. Som du så rigtigt skriver, så har 23 Ting flyttet meget mentalt rundt om i landet. Din blog kan jo snildt handle om det mentale skift set med lederøjne. Hvordan har personalet rykket sig? Hvad har ledergruppen lært af det? osv osv.

ps.
Tak for de pæne ord og blomster til Kick Off dagen i torsdags!